We hebben besloten om in 2018 prioriteit te geven aan ons Derma-merk Eucerin, net zoals we met onze Healthcare merken Hansaplast en La Prairie hebben gedaan. Door deze afdeling een eigen management en team te geven, kunnen we onze kennis over medische huidverzorging vergroten en ons aandeel op de farmaceutische markt vergroten.
Om dit nieuwe werkmodel een goede start te geven, werken we samen met apothekers en retailers die ons ondersteunen als trainer of als medisch adviseur. Zo verwerven we de vakkennis om de beste producten te ontwikkelen voor onze consumenten: kwaliteitsproducten die zij verwachten en verdienen.
Onze kleine, jonge teams in Nederland en
België zijn flexibeler en reactiever dan ooit tevoren. Door nauw samen te
werken met alle teamleden kunnen al onze medewerkers van begin tot eind worden
geïnformeerd over alle stappen en processen binnen een project. We leggen
bovendien de nadruk op samenwerking tussen alle merkenteams van Beiersdorf, zodat
we van elkaar kunnen leren.
We vinden dat een bedrijf haar werknemers moet stimuleren in hun persoonlijke
en zakelijke ontwikkeling. Daarom hebben we een breed aanbod aan trainingen en
seminars, zodat ons team kan werken aan reactiviteit, samenwerking en
leiderschap.
Verantwoorde en duurzame groei maakt deel uit van onze visie voor ons bedrijf. Door tijd en middelen te investeren in onze Derma-afdeling en -werknemers, leggen we een betrouwbare basis voor een succesvolle uitbreiding op de farmaceutische markt.