Binnen de sales afdeling ligt de focus op de aanwezigheid en zichtbaarheid van onze merken bij retail. Door de opmars van nieuwe technologieën draait het niet langer om de fysieke distributie van onze merken, daarnaast is de online zichtbaarheid, beschikbaarheid en content van onze merken van groot belang. Zeker gezien de oriëntatie fase en zoektocht van consumenten naar (nieuwe) producten meer en meer online plaatsvindt. Daarom werken we binnen Beiersdorf met cross functionele teams zodat alle kennis en informatie gedeeld wordt en we ons snel kunnen aanpassen aan de veranderde omgeving en vraag vanuit de consument.
Verder werken we intensief samen met onze retailer partners op alle touch points en maken we gezamenlijk plannen om de consument te bereiken en categoriegroei te realiseren. Innovaties en grote merkactivaties spelen hierbij belangrijke rol om continue vernieuwing te brengen, relevant te blijven en waarde toe te voegen voor de categorie. We zijn dan ook trots dat we de afgelopen 4 jaar door onze business partners als nr 1 samenwerkingspartner zijn verkozen.
Binnen de sales afdeling besteden we veel aandacht aan de ontwikkeling van onze mensen. Dit betekent dat er ruimte wordt gemaakt voor trainingen en worden cross functionele loopbaanpaden gestimuleerd. We hebben 4 kernwaarden: Care, Trust, Simplicity en Courage. Deze kernwaarden proberen we elke dag na te leven. Ze zijn gelinkt aan onze merken, maar ook aan hoe we met elkaar en onze stakeholders om willen gaan. We zijn vooruitstrevend, ondernemend en ambitieus om zodoende altijd voorop te kunnen lopen in de markt.